S koncem roku firmy nejen bilancují a hodnotí, ale také chtějí ocenit své stávající spolupráce, zákazníky i partnery. Je možné vzpomenout na ně drobným vánočním dárkem, ale také přáním ve formě PF, které potěší a podpoří dobré vztahy. Firemní PF mohou být stále dobrou cestou, jak se připomenout a uzavřít odcházející rok v pozitivním duchu.
Na papír nebo elektronicky?
V dnešní době se celá řada aktivit přesouvá do online prostoru, a to včetně novoročních přání. Je však třeba si uvědomit, že péefko, které dostane fyzicky v obálce na hezkém papíru, má přeci jen trochu větší váhu než nějaký email, který beztak skoční ve spamu. Působí tak nějak osobněji a upřímněji. I to jsou důvody, proč virtuální novoročenky ještě nevytlačily ty klasické papírové. Klasickým péefkem na papíru si můžete odekorovat třeba pracovní stůl nebo může posloužit i jako záložka do knihy. Pro společnosti to tedy může být dobrá strategie, jak být zákazníkům pořád ne očích i v budoucím roce.
Na co se zaměřit?
Novoroční blahopřání proto pořád mohou být velmi užitečným a efektivním způsobem propagace. Zkuste být ale letos přeci jen trochu kreativnější a vystoupit z řady podobných papírových přání, kterých mohou být desítky. Upoutat a zaujmout mohou třeba netradiční formáty a tvary, nezvyklá volba papíru nebo motivu apod. Dobrým tipem mohou být i různé tvarové výseky – oblíbené jsou třeba tvary vánočního stromku, komety nebo něčeho, co je přímo spojeno s firmou.
Nejvyšší čas novoročenky objednat
Máte i vy PF na tento rok zajištěné? Pokud ještě ne, je aktuálně nejvyšší čas poohlédnout se po firmě, kde vám PF připraví. PF 2022 by mělo být neotřelé a spojené s posláním vaší firmy. Vyhněte se otřepaným frázím a raději popřejte něco originálního a skutečně od srdce. Vaši zákazníci to jistě ocení a budou rádi, že jste si na ně vzpomněli.
Zdroj náhledového obrázku: Pixabay